הנחיות לשימון של חברת גלוק
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
הנחיות לשימון של חברת גלוק
שלום לכולם,
האם ההנחיות שמפרסמת חברת גלוק שלפיהן הכלים שלה דורשים שימון מינימלי אלו הנחיות יצרן תמימות או חלק מהליך שיווקי?
אני לא מתייחס כמובן לשימון של מקומות כמו תעלת הנוקר... אלא לשימון יותר "עסיסי" של חלקים נעים שבאים במגע זה עם זה.
האם ההנחיות שמפרסמת חברת גלוק שלפיהן הכלים שלה דורשים שימון מינימלי אלו הנחיות יצרן תמימות או חלק מהליך שיווקי?
אני לא מתייחס כמובן לשימון של מקומות כמו תעלת הנוקר... אלא לשימון יותר "עסיסי" של חלקים נעים שבאים במגע זה עם זה.
- סליקאי כסף
- הודעות: 205
- הצטרף: 18 אוקטובר 2015, 08:43
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
גם אני הטרדתי את עצמי בשאלה הזו ואין לי תשובה טובה.
בסופו של דבר החלטתי על הפשרה הבאה:
1. שימון "עסיסי" של החלקים הנעים לפני מטווח.
2. שימון לפי הוראות יצרן בנשיאה יום יומית.
א.
בסופו של דבר החלטתי על הפשרה הבאה:
1. שימון "עסיסי" של החלקים הנעים לפני מטווח.
2. שימון לפי הוראות יצרן בנשיאה יום יומית.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
ההנחיות הן תמימות ונכונות.
אני משמן את האקדח שלי על פי ההנחיות האלה והוא עובד באופן מושלם גם אחרי 22 שנים וכמה עשרות אלפי כדורים.
ובזכות השימון המילימלי הוא גם סופח פחות אבק בנשיאה יום יומית.
תוספת אחת ויחידה - טיפת שמן אחת בין הקונקטור לזנב גשר ההדק. משפר פלאים את הלחיצה על ההדק.
אני משמן את האקדח שלי על פי ההנחיות האלה והוא עובד באופן מושלם גם אחרי 22 שנים וכמה עשרות אלפי כדורים.
ובזכות השימון המילימלי הוא גם סופח פחות אבק בנשיאה יום יומית.
תוספת אחת ויחידה - טיפת שמן אחת בין הקונקטור לזנב גשר ההדק. משפר פלאים את הלחיצה על ההדק.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2130
- הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
- מיקום: פתח תקווה
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
תגידו, אפרופו שימון נשק
כלל ידוע במקומותינו הוא שאין לשמן את פנים הקנה לפני ירי, כיוון שזה עלול לגרום להשמדתו יש לכך הסברים.
יחד עם זאת יש איש חביב שאני עוקב אחריו שנים, אספן הנשק הגדול ביותר באמריקה , שבכל וידאו שהוא מעלה ליוטיוב בו הוא שולף מספר כלים , חלקם מתחילת המאה שעברה ומדגים ירי אוטומטי של מחסנית או שתיים - הוא מרסס חצי מיכל שמן רובים לתוך המכלול ולתוך הקנה וחוזר על המשפט האלמותי ״תמיד תזכרו, רובים אוהבים הרבה שמן״ . לא ראיתי אותו מנפח קנה עד היום והייתי אומר שיש לו ״קצת״ נסיון ...
אז איך מסבירים את זה ?
כלל ידוע במקומותינו הוא שאין לשמן את פנים הקנה לפני ירי, כיוון שזה עלול לגרום להשמדתו יש לכך הסברים.
יחד עם זאת יש איש חביב שאני עוקב אחריו שנים, אספן הנשק הגדול ביותר באמריקה , שבכל וידאו שהוא מעלה ליוטיוב בו הוא שולף מספר כלים , חלקם מתחילת המאה שעברה ומדגים ירי אוטומטי של מחסנית או שתיים - הוא מרסס חצי מיכל שמן רובים לתוך המכלול ולתוך הקנה וחוזר על המשפט האלמותי ״תמיד תזכרו, רובים אוהבים הרבה שמן״ . לא ראיתי אותו מנפח קנה עד היום והייתי אומר שיש לו ״קצת״ נסיון ...
אז איך מסבירים את זה ?
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
itamar כתב:בסופו של דבר החלטתי על הפשרה הבאה:
1. שימון "עסיסי" של החלקים הנעים לפני מטווח.
2. שימון לפי הוראות יצרן בנשיאה יום יומית.
עד כה גם אני נוהג ככה.
spy כתב:תוספת אחת ויחידה - טיפת שמן אחת בין הקונקטור לזנב גשר ההדק. משפר פלאים את הלחיצה על ההדק.
על ידי טפטוף טיפת שמן בנקודת המפגש העליונה שלהם בפירוק ראשוני? אני משמן את נקודת המפגש שלהם בעיקר בפירוק מלא אחת לכמה חודשים.
- סליקאי כסף
- הודעות: 205
- הצטרף: 18 אוקטובר 2015, 08:43
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
הוראות היצרן אומרות לשמן את נקודת המפגש של הזנב והקונקטור.
לא צריך בשביל זה פירוק משני.
רק טיפונת שמן בנקודה.
א.
לא צריך בשביל זה פירוק משני.
רק טיפונת שמן בנקודה.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... 13ZssgYu8P
סטנדרט של שימון חלקי לאחר כ- 500 כדור פעם בחודש ניקוי יסודי ,תערובת של כ-70% שמן מכונות/מנוע 30% גריז לבן רך
סטנדרט של שימון חלקי לאחר כ- 500 כדור פעם בחודש ניקוי יסודי ,תערובת של כ-70% שמן מכונות/מנוע 30% גריז לבן רך
"איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק" מלבי"ם - באור הענין איש את רעהו יעזרו וחוץ מזה יאמר לאחיו חזק ג''כ אתה בעצמך ואל תסמך על העזר אך היה לבן חיל. ישעיה מא ו
- סליקאי זהב
- הודעות: 496
- הצטרף: 08 נובמבר 2018, 14:34
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
ניר ל כתב:תגידו, אפרופו שימון נשק
כלל ידוע במקומותינו הוא שאין לשמן את פנים הקנה לפני ירי, כיוון שזה עלול לגרום להשמדתו יש לכך הסברים.
יחד עם זאת יש איש חביב שאני עוקב אחריו שנים, אספן הנשק הגדול ביותר באמריקה , שבכל וידאו שהוא מעלה ליוטיוב בו הוא שולף מספר כלים , חלקם מתחילת המאה שעברה ומדגים ירי אוטומטי של מחסנית או שתיים - הוא מרסס חצי מיכל שמן רובים לתוך המכלול ולתוך הקנה וחוזר על המשפט האלמותי ״תמיד תזכרו, רובים אוהבים הרבה שמן״ . לא ראיתי אותו מנפח קנה עד היום והייתי אומר שיש לו ״קצת״ נסיון ...
אז איך מסבירים את זה ?
יצרנים שונים ממליצים/לא ממליצים על שימון הקנה. לפעמים אותו יצרן כותב דברים שונים בדפים שונים של אותו אתר או בסתירה בין החוברת שמצורפת לאקדח וההמלצות באתרו.
אני נוהג לשמן את הקנה בשימון דק. בניתיים- לאחר שנים רבות- ללא בעיה.
רם
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
ניר ל כתב:תגידו, אפרופו שימון נשק
כלל ידוע במקומותינו הוא שאין לשמן את פנים הקנה לפני ירי, כיוון שזה עלול לגרום להשמדתו יש לכך הסברים.
האם זה ידוע או הוכח במעבדה ?
כי לכאורה הקליע הינו כטבעת האיטום(רינגים) במנוע שביציאתו הוא גורף את השמן כדוגמת טבעת איטום בצלינדר המנוע ואף יותר כי הוא נחרץ ביציאתו ע"י תבליטי הסליל שבקנה.
"איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק" מלבי"ם - באור הענין איש את רעהו יעזרו וחוץ מזה יאמר לאחיו חזק ג''כ אתה בעצמך ואל תסמך על העזר אך היה לבן חיל. ישעיה מא ו
- סליקאי זהב
- הודעות: 496
- הצטרף: 08 נובמבר 2018, 14:34
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
23933 כתב:ניר ל כתב:תגידו, אפרופו שימון נשק
כלל ידוע במקומותינו הוא שאין לשמן את פנים הקנה לפני ירי, כיוון שזה עלול לגרום להשמדתו יש לכך הסברים.
האם זה ידוע או הוכח במעבדה ?
כי לכאורה הקליע הינו כטבעת האיטום(רינגים) במנוע שביציאתו הוא גורף את השמן כדוגמת טבעת איטום בצלינדר המנוע ואף יותר כי הוא נחרץ ביציאתו ע"י תבליטי הסליל שבקנה.
- רינגים במנוע הם למעשה קפיצים שתוכננו לשנות את הקוטר שלהם בהתאם לצורך ולכן רינגים תקינים לא יכולים להפעיל לחץ מעבר למתוכנן על דופן הצילינדר.
- מהירות של בוכנה במנוע היא כ-10-15 מטר לשניה לאומת מהירות של קליע כ-300 מטר לשניה. תנסה להוציא יד מחלון של הרכב שנוסע ב-10 קמ''ש ומרכב שנוסע 300 קמ''ש....
Heavy is good...heavy is reliable.
If it doesnt work,you can always hit with it.
If it doesnt work,you can always hit with it.
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
ובמהירות כזו הקליע לא גורף את השמן לחוץ?
"איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק" מלבי"ם - באור הענין איש את רעהו יעזרו וחוץ מזה יאמר לאחיו חזק ג''כ אתה בעצמך ואל תסמך על העזר אך היה לבן חיל. ישעיה מא ו
- סליקאי זהב
- הודעות: 496
- הצטרף: 08 נובמבר 2018, 14:34
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
במהירות כזאת השמן לא יכול לזרום ולפנות דרך לקליע והופך למכשול בקנה.
Heavy is good...heavy is reliable.
If it doesnt work,you can always hit with it.
If it doesnt work,you can always hit with it.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: הנחיות לשימון של חברת גלוק
ניר ל כתב:https://www.youtube.com/watch?v=OubvTOHWTms
מה לגבי זה?
א. מהירות של קליע קטן משמעותית מירי רגיל. מסת המים בתוך קנה 9מ''מ באורך 10 ס''מ היא כ-6.35 גרם, שזה מכפיל את המסה שהגזים צריכים להדוף ולכן מקטין את המהירות.
ב. קליע ומים מואצים ביחיד כגוף אחר ממהירות אפס ונעים ביחד. לא נוצר מצב שקליע מתנגש במהירות בנוזל סטטי.
ג. צמיגות המים קטנה משמעותית מצמיגות השמן.
Heavy is good...heavy is reliable.
If it doesnt work,you can always hit with it.
If it doesnt work,you can always hit with it.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד