אשמח לעצתכם בבעיה עם אורנג' (למרות האורך)

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

אשמח לעצתכם בבעיה עם אורנג' (למרות האורך)

על ידי daon » 19 יוני 2012, 20:34

היום אורנג' הודיעו לי באופן עקיף שהם אינם מעוניינים בי בתור לקוח.
נכון לעכשיו אני נחשב ללקוח עסקי של אורנג' ומשלם להם כל חודש סכום מכובד עבור התוכנית שאני משתמש בה, הכולל בין השאר שירות אחריות וביטוח למכשיר. בלקברי שברשותי שעדיין נמצא באחריות יצרן ונמצא אצלי נכון להיום 11 חודשים.
לפני חודש שלחתי את המכשיר לתיקון בגלל בעיות קליטה ועוד כמה דברים, במעבדה החליטו להחליף לי את המכשיר למכשיר מחודש, וכך חזרתי אחרי יומיים לקחת את המכשיר, יום למחרת התברר לי שהסוללה של המכשיר נגמרת תוך שעה-שעתיים כמעט ללא שימוש, מעבר לכך שהמכשיר הגיע שרוט כולו. הרמתי טלפון למרכז שירות ושם הופתעתי לטובה מכך שבאופן מיידי הנציגה הציעה לי לשלוח מכשיר מחודש אחר תוך יומיים.
ובאמת הגיע שליח והביא לי מכשיר מחודש אחר, אולם במכשיר המחודש היה מקש שלא עבד והסוללה גם כן המשיכה להיגמר תוך שעתיים שלוש, ניגשתי למרכז שירות פעם נוספת ושם החליפו לי סוללה שהחזיקה מעמד יותר טוב אך עדיין לא ברמה שהייתה אצלי לפני החלפת המכשיר בערך 6-8 שעות, שוב הרמתי טלפון למרכז שירות ושוב תיאמו לי משלוח למכשיר אחר כולל סוללה.
ושוב הגיע שליח והביא לי מכשיר מחודש אבל עם סוללה דפוקה שנגמרת תוך שעתיים שלוש, פאנל קדמי מתנדנד, וללא מעצור לכרטיס סים שממשיך להחליק החוצה לאחר שהכנסתי אותו, ובנוסף לכך המכשיר אינו מסתנכרן עם המחשב כמו שצריך (גם לאחר פירמוט של המכשיר), כך שחסרים לי שמות מהזיכרון.
היות ובשבוע שעבר הייתי במילואים הייתי חייב את הבלקברי איתי לצרכי עבודה, הרמתי טלפון למוקד שירות ושם ענתה לי נציגה שהיא חוזרת אלי תוך שעתיים, חלפו שעתיים ולא היה פיתרון ניגשתי למרכז שירות וקיבלתי מכשיר חלופי.
בינתיים לאור החלפת שלושה מכשירים עד כה למכשירים מחודשים שמגיעים תקולים, הבנתי שבאורנג' אין שום בקרת איכות התחלתי לדרוש מהם להחליף לי את המכשיר למכשיר חדש, אחד שעבר בקרת אכות של היצרן RIM.
דרך אגב, במאמר מוסגר אני רוצה לציין שעד היום אותה נציגה שאמרה שתחזור אלי תוך שעתיים עדיין לא חזרה, נציגה במרכז שירות הבטיחה לחזור אלי עד יום שלישי, אבל חזרה ביום שישי, ושיחה עם נציג ביום חמישי האחרון ה14/6 הובטח לי שיחזור אלי נציג בכיר תוך יום עסקים, מתברר שיום עסקים באורנג' נמשך 5 ימים היום שרק היום (יום שלישי) ה19/6 חזר אלי מנהל/נציג בכיר והודיע לי שהוא מעוניין שאני אשלח את המכשיר המחודש לתיקון או לחלופין שאתאם מועד למשלוח של מכשיר חדש, דרך אגב משלוחים ניתן לתאם אך ורק בין השעות שתיים לחמש בצהריים, ולפיכך סבירות גבוהה שאני אצטרך להפסיד עוד יום עבודה בנוסף לכל הסאגה שעברתי עד כה.
לאחר ששאלתי את הנציג, מה יקרה עם גם המכשיר הרביעי יגיע תקול, הוא אמר לי שאני אצטרך להגיע למרכז שירות, כמה שאצטרך, אבל מכשיר חדש אני לא אקב בשום מצב, כך שמבחינתו אני יכול להמשיך ולהגיע למרכז כל יומיים לצרכי הפקדתו של המכשיר, היות שנכון להיום תהליך התיקון של המכשיר לוקח יומיים, כשביקשתי ממנו במקום תיאום של שליח לבית להגיע למרכז שירות ולקחת משם את המכשיר נאמר לי על ידו שעלי להגיע למרכז שירות להזמין אצלם את המכשיר ורק לאחר שהוא יגיע להגיע פעם נוספת ולקחת אותו.
בקיצור איך שזה נראה הם טועים לחשוב שאני עובד אצלם ולא משלם להם עבור שירות שהם אמורים לתת לי.
כך שבסופו של דבר אני חושב שאני הולך לעבור לרשת אחרת, בייחוד לאור המחירים שהמתחרים יכולים להציע.
השאלה היא האם יש לכם משהו להמליץ עליו? ואיך אתם הייתם נוהגים במקומי?
תודה לכל מי ששרד עד כה ולהורי שהביאוני עד הלום.
הדיפלומטיה, היא כסיית הקטיפה המכסה את אגרוף השררה.

וכמובן לא מאיימים על פרה עם שוקו.
סליקאי כסף
סליקאי כסף
 
הודעות: 235
הצטרף: 08 פברואר 2008, 00:19
מיקום: רעננה.

Re: אשמח לעצתכם בבעיה עם אורנג' (למרות האורך)

על ידי higt-power » 19 יוני 2012, 20:47

תן לי לנחש שאתה לקוח עיסקי קטן .
איך אני מגיע למסקנה הזאת ?
כי אלו התלונות שאני שומע בערך מכל בעל עסק של פחות מ10-15 מכשרים בכל הרשתות .
הפיתרון ?
אלה אם אתה באמת לקוח גדול שמאד זקוק לשרות העסקי פשוט תרשם לרשת הזולה ביותר
לחבילה שאתה צורך באותו רגע כלקוח פרטי גדול .

במקרא הזה טוב להיות ראש לשועלים ולא זנב לאריות .
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 3186
הצטרף: 07 ינואר 2003, 12:13

Re: אשמח לעצתכם בבעיה עם אורנג' (למרות האורך)

על ידי c425x » 19 יוני 2012, 20:55

עצתי - תכתוב מכתב מפורט ומנומק בסנגון כמה שיותר משפטי ("מבלי לפגוע בזכויות" וכאלה), כולל איום לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ולפרסם את השתלשלות העניינים בעיתונות ותשלח אותו למחלקת תלונות הציבור שלהם (אולי זה נקרא קצת אחרת שם, אבל זה הרעיון). תדרוש מכשיר חדש ותשובה בכתב תוך 14 יום.
במקרה שלי זה עבד (מול סלקלום) וזה היה עוד לפני מהפכת הסלולר האחרונה.
ייתכן מאוד שגם אצלך זה יעזור.
תתחיל (אם עוד לא עשית את זה) לתעד כל מגע שלך עם החברה - מועד מדויק,שם הנציג, מה נאמר לך ומה אתה אמרת - תכתוב הכל.
אם החברה לא תלך לקראתך, יעמדו בפניך שלוש אפשרויות:
1. סתם לוותר ולהמשיך להיות הלקוח שלה.
2. להפסיד קצת כסף בטווח הקצר ולעבור לחברה אחרת.
3. להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. עם תיעוד מסודר ושופט טוב יהיה לך סיכוי לא רע לזכות (אני לא עו"ד ואין לראות באמור ייעוץ משפטי).
וחשוב שלא נשכח - עידן חזירי הסלולר נגמר...
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 981
הצטרף: 30 מאי 2003, 17:30


מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד